baner Pracownik poszukiwany

DYREKTOR ZESPOŁU ADMINISTRACYJNEGO
PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W TARCZYNIE

OGŁASZA NABÓR

 

na stanowisko:

 

podinspektor/inspektor ds. płac

 

 

I.                   Wymagania niezbędne:

1)      spełnienie wymogów określonych  w art.6 ust.1 i ust.3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku
o pracownikach samorządowych /t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 530 ze zm./ określonych dla stanowisk urzędniczych, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni
z praw publicznych,

2)      wykształcenie średnie lub wyższe,

3)      niekaralność ( osoby które nie były karane za umyślne przestępstwo  lub  umyślne przestępstwo skarbowe),

4)      obywatelstwo polskie,

5)      umiejętność pracy na komputerze,

6)      umiejętność pracy w zespole,

7)      efektywność, dokładność, odpowiedzialność i dyspozycyjność,

8)      nieposzlakowana opinia,

9)      na ww. stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej.

 

II.                Wymagania pożądane:

1.      Znajomość programów komputerowych – BUDŻET, Kadry i Płace – firmy Info - System, Płatnik

2.      Znajomość przepisów oraz przepisów wykonawczych do n/w ustaw:

- Karta Nauczyciela,

- ustawa o pracownikach samorządowych,

- ustawa o samorządzie gminnym,

- ustawa o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych,

- ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych,

- ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych,

- ustawa o rachunkowości,

- ustawa o finansach publicznych,

- rozporządzenie o wynagradzaniu pracowników samorządowych

3.      Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku przynajmniej 2 lata

 

III.             Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

1) sporządzanie list płac pracowników obsługiwanych placówek oświatowych, ZAPO, sporządzanie deklaracji dla PZU i ZUS;

2) prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników ZAPO, obsługiwanych placówek oświatowych;

3) naliczanie nagród jubileuszowych i  dodatkowego wynagrodzenia rocznego tzw.”13” łącznie ze sporządzaniem list płac;

4) naliczanie zasiłków opiekuńczych, chorobowych, wychowawczych, macierzyńskich;

5) naliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych i składek ZUS od umów zleceń i umów o dzieło;

6) dokonywanie obowiązkowych i dobrowolnych potrąceń z wynagrodzeń pracowników zatrudnionych w ZAPO i obsługiwanych placówkach oświatowych;

7) naliczanie i odprowadzanie podatku od wynagrodzeń;

8)  sporządzanie deklaracji podatkowych PIT 4R, PIT 11, PIT 8C;

9) sporządzanie miesięcznych deklaracji i raportów pracowników ZAPO, obsługiwanych placówek oświatowych dla ZUS;

10) przestrzeganie wymagań ZUS dotyczących ubezpieczeń społecznych pracowników  ZAPO i obsługiwanych placówek oświatowych;

11) sporządzanie miesięcznych deklaracji i raportów dotyczących umów-zleceń dla ZUS

 

IV.             Warunki pracy:

a.       wymiar czasu pracy – cały etat,

b.      praca biurowa przy komputerze,

 

V.                Wymagane dokumenty:

1)      życiorys (CV),

2)      list motywacyjny;

3)      dokument poświadczający wykształcenie (kserokopia),

4)      świadectwa pracy (kserokopie),

5)      oświadczenie kandydata do pracy o wyrażeniu zgody na przetwarzanie jego danych osobowych w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego (w CV lub liście motywacyjnym),

6)      podpisana klauzula informacyjna,

7)      pisemne oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie, o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

8)      kserokopia dokumentu potwierdzającego stopień niepełnosprawności, jeżeli kandydat  zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych/t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 530 ze zm./

9)      inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wyniósł mniej niż 6%.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w kopercie w siedzibie Zespołu Administracyjnego Placówek Oświatowych w Tarczynie ul. Szarych Szeregów 8, 05-555 Tarczyn w terminie do dnia 14.07.2023 r. (liczy się data wpływu) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na  stanowisko podinspektora/inspektora ds. płac” lub pocztą. Aplikacje, które wpłyną do ZAPO w Tarczynie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej /https://zapotarczyn.bip.gov.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie ZAPO w Tarczynie ul. Szarych Szeregów 8, 05-555 Tarczyn.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem i oświadczeniem

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze w tym kierownicze stanowisko urzędnicze zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1)”. Przyjmuję do wiadomości, że Administratorem moich danych osobowych jest Zespół Administracyjny Placówek Oświatowych
w Tarczynie.”

Ogłoszenie o naborze

Klauzula informacyjna

Facebook.com X.com