Przejdź do treści

Food Truck festiwalu #Jabłonki już w ten piątek odwiedzi Tarczyn

2020-09-10

Słoneczny i ciepły wrzesień to dobry czas, by na świeżym powietrzu cieszyć się urokami lata oraz przysmakami z naszych jabłek, które są o tej porze roku najlepsze. W ramach festiwalu #Jabłonki, Fundacja State of Poland zainicjowała weekendowy tour specjalnego Food Trucka #Jabłonki. Już w najbliższy piątek 11 września br. będzie go można spotkać w Tarczynie od godz. 14:00 do godz. 21:00 na Rynku (za fontanną kształcie jabłka).

Tour rozpocznie się w piątek 11 września wizytą na Rynku w Tarczynie, w sobotę uda się na Rynek w Warce, a zakończy objazd niedzielnym postojem na Bulwarze im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Sandomierzu. Każdego dnia między 14.00 a 21.00 będzie można skosztować podpłomyków – m.in. z jabłkiem, żurawiną i świeżym tymiankiem cytrynowym, czy specjalnego jabłkowego mocktailu.

Co to są #Jabłonki?

#Jabłonki to czas celebracji polskich jabłek, które właśnie we wrześniu są najsmaczniejsze. To również przypomnienie o pięknie naszych sadów, w których możemy się bawić, odpoczywać i poznawać jabłkowe sekrety. Dlatego tegorocznym #Jabłonkom towarzyszy objazd dedykowanego Food Trucka, który odwiedza jedne z najbardziej „jabłkowych” miast Polski. Przemyślana i szeroko zakrojona kampania w kreatywny sposób wykorzystuje wzajemnie przenikające się i wzmacniające kanały komunikacji, w tym:
• zasięgowy spot w TVP emitowany w okresie od 7 września do 7 października, z dodatkowymi wejściami tematycznymi w programach śniadaniowych,
• współpracę z influencerami o łącznym zasięgu ponad 2 mln odbiorców,
• komunikację i aktywacje (konkursy, tour Food Trucka, partnerskie restauracje i sieć retail) w social mediach (Facebook, Instagram), z planowanym zasięgiem na poziomie 10 mln odbiorców,
• tour specjalnego Food Trucka, który z jabłkowym menu odwiedzi wybrane miasta Polski,
• działania wyselekcjonowanych, popularnych restauracji, które na czas #Jabłonki 2020 przygotują specjalne menu sezonowe,
• współpracę z siecią sklepów spożywczych, które włączają się w kampanię,
• kampanię edukacyjną, w ramach której powstaną materiały na temat tego, jak celebrować #Jabłonki w gronie rodziny i przyjaciół,
• współpracę z zespołem The Dumplings, który na potrzeby #Jabłonek przygotował dedykowany cover utworu „Kocham Cię, kochanie moje” zespołu Maanam.

Menu foodtruck'a"