Obsługa wniosków do CEIDG
Drodzy przedsiębiorcy!
Z uwagi na zaistniałą sytuację epidemiologiczną i wprowadzone w ostatnich dniach obostrzenia dotyczące przemieszczania się, mając na względzie bezpieczeństwo nas wszystkich, Urząd Miejskim w Tarczynie został zamknięty do odwołania dla bezpośredniej obsługi interesantów. Przypominamy, że wychodzić z domu możemy tylko w związku z zaspokojeniem niezbędnych potrzeb. Dlatego uprzejmie informujemy, iż wszystkie sprawy związane z CEIDG możliwe są do zrealizowania przez Internet przy użyciu:
- darmowego Profilu Zaufanego,
- kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
Ważne! Profil Zaufany można założyć pod adresem strony internetowej https://pz.gov.pl/pz/index, warunkiem jest korzystanie z bankowości elektronicznej . Po uzyskaniu Profilu Zaufanego należy założyć konto, aktywując je klikając w link, który zostanie wysłany na adres mailowy oraz zalogować się. Wniosek CEIDG-1 należy wypełnić i podpisać (przycisk „podpisz i wyślij wniosek”). Dowodem złożenia wniosku będzie Urzędowe Poświadczenie Odbioru, które zostanie wysłane Ci mailem. Źródło: https://wws.ceidg.gov.pl/CEIDG.CMS.ENGINE/…
- Wniosek do CEIDG można również przesłać pocztą, ale wówczas podpis musi być poświadczony przez notariusza!!!
Przypominamy, że wniosek w zakresie daty rozpoczęcia, zawieszenia, wznowienia, zakończenia działalności gospodarczej może być złożony w DOWOLNYM TERMINIE.
Taki wniosek można złożyć także po ustaniu pandemii lub innych przeszkód np. choroba !!!
Szczegółowe informacje na stronie https://www.biznes.gov.pl/pl/firma/zawieszenie-wznowienie-i-zamkniecie-firmy/chce-zawiesic-firme-jednoosobowa/na-czym-polega-zawieszenie-dzialalnosci
Przydatne informacje odnośnie Tarczy Antykryzysowej dostępne są po adresem strony internetowej https://www.gov.pl/web/tarczaantykryzysowa
Kontakt telefoniczny w godz. 8.00-14.00 pod numerem telefonu 728 223 240.